«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

šeštadienis, sausio 14, 2023

Pasikalbėkim. Kodėl mano puslapio pavadinimas buvo "Mano Airija -- Lietuva" ?


Pradėjau rašyti vasario 18, 2008 metais, greitai bus 15 metų jubiliejus.

Tuo metu daugelis važiavo į Airiją, sugrįžę pasakojo savo emigracines istorijas, tada vis klausdavau, kodėl jūs nerašote anoniminio internetinio dienoraščio. Atsakymas buvo toks, -- pati parašyk.

Taip gimė anoniminis dienoraštis MANO AIRIJA --LIETUVA. 

Pirmas įrašas 
"pradžia"
Gyvenimas Lietuvoje kinta labai greitai, tai apie ką svajojome jaunystėje, pvz., "jeigu būtų galimybė, tikrai turėčiau kokią arbatinę... ",   manoairija

Pradžioje rašiau labiausiai įstrigusius savo gyvenimo "vaizdelius", paskui kuriam laikui užmiršau apie šitą puslapį. 

Pastebėjau, kad labai sunku po savaitės surasti straipsnį, kuris man buvo įdomus ir nusprendžiau konspektuoti man svarbius įvykius savo puslapyje. 

Dabar konspektuoju Karą Ukrainoje. 

Atsirado daug skaitytojų iš įvairių pasaulio šalių. Visada stebėjausi, kaip jie čia patenka. 

Per 12 mėn apsilankė:


O per visą laiką:

  

Yra vienas skaitytojas, kuris skaito dar "šiltus" įdėjimus. Manau, kad žmonės tingi ieškoti arba neturi galimybės surasti norimą informaciją, nors mano puslapio paraštėje yra gausybė nuorodų.

Labai džiaugiuosi, kad yra skaitytojų iš Rusijos.

Dabar keičiu pavadinimą į Mano Gyvenimo Archyvas

Komentarų nėra: