«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

šeštadienis, gegužės 24, 2008

citatos į temą

Būti laimingais reikia mokytis
"Buvo Atgimimas, žmonės matė viltį, o paskui vėl nusivylė. Kai vis nusivili, tampa vis sunkiau ko nors tikėtis. Štai ir rinkimais vis labiau žmonės nusivilia, apskritai pradeda nebetikėti partijomis ir politikais."
Valdžios gobšumas vėl verčia emigruoti
"Šalį krečia ekonominė krizė, o aukšti pareigūnai pasyvūs ir abejingi."

Gavau pasiūlymą išvažiuoti ir aš. Dar niekur neišvažiavau ir nežinau ar važiuosiu, bet jau iš anksto suskaudo širdį. Ką prarastų Lietuva, jeigu aš išvažiuočiau? Nieko. Nu, gal prarastų patriotą idealistą. Viską prarasčiau aš. Kalbinę aplinką, greitai randamus artimus žmones, gal net tam tikrą pagrindą po kojom. "Bet juk laikinai, ne visam laikui..." - gundo žaltys :), na tol, kol pagausi migracijos virusą, tada tiesiog nebegalėsi Lietuvoje toliau gyventi, nes nebe pritapsi, ir visur kitur liksi svetimas.

Ir dar, galvoju, o kam palikčiau butą? Pirma mintis buvo - vienam užsieniečiui, kuris bando kurtis Lietuvoje, aš gerai jį pažįstu ir jam patinka mano butas...

Komentarų nėra: