«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

antradienis, kovo 18, 2008

tave Dievas atsiuntė...

- taip man pasakė viena mano sena pažįstama, kurią norėdama susitikti, aš turėčiau rytą važiuoti ne troleibusu, o autobusu. Visai nebloga vieta pasimatymui - apsnūdę keleiviai, pustuštis patogus autobusas ir visada žinai, kad šioje stotelėje įlips tavo pažįstama ir tu galėsi pusvalandį paplepėti. Taip beplepant ji man pasiguodė dėl savo ligų, o aš suteikiau jai labai reikalingą informaciją ir sulaukiau šito pavadinimo. Malonu būti Dievo pasiuntiniu, ypač tada, kai tai atlieki pats to nežinodamas :), bet tikrai, ir aš tikiu kad mes esame vieni kitiems Dievo pasiuntiniais, tik reikia atidžiau įsiklausyti į aplinkinių tau sakomus tekstus.


Yra toks žmogus ir mano gyvenime. Pagyvenusi, judri ir energinga moteris atėjo dirbti į mūsų kabinetą gal porai savaičių, bet to užteko, kad aš patikėčiau savo jėgoms ir pereičiau į kitą darbą. Šalia buvo mano viršininkė, kuri tarėsi žinanti mano charakterį ir vis man "kalė", kad aš ten nieko nesugebėsiu, o šita, naujai atėjusi moteris, iš karto pasakė, tu gali. Ji taip energingai mane įkalbinėjo, kad aš tikrai patikėjau savo jėgomis. Pilna energijos moteris, dabar ji pusė dienos dirba mano naujajame darbe ir vis taikosi man padėti...
Ją man tikrai Dievas atsiuntė :)

1 komentaras:

Unknown rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.