«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

šeštadienis, kovo 08, 2008

pirmoji kibirkštėlė

Jau dirbu mėnesį laiko. Galiu pasakyti, kad labai daug išmokau, tai kas ankščiau buvo beveik neįmanoma, dabar jau yra įvaldyta, bet...
Pirmą mėnesį į mane žiūrėjo kaip į mokinę ir daug padėjo, o dabar aš jau dirbu savarankiškai ir man keliami vienodi reikalavimai su visais. Darbas net mokantiems yra labai sudėtingas, nes visiems reikalinga papildoma pagalba iš vieno tam tikslui esančio žmogaus. Greitis ir didelis apkrovimas, štai ką man dabar reikia įvaldyti. Kiekvieną dieną ateinu pilna optimizmo, kad šiandien pulsiu į darbą su naujom jėgom ir jį padarysiu!!!
Na, gal dar po mėnesio :), o dabar laukiu pirmojo atlyginimo ir bandau atsimiegoti už pilną įtampos savaitę, bet skauda šonai nuo gulėjimo, todėl sėdau prie kompo.
Mano nuotraukos daromos nauju telefonu, todėl ne visada dar pavyksta, bet aš pilna vilties. Vakar po ilgesnio laiko darbe viršininkas įteikė po geltoną tulpę ir saldumynų, padėkojo, kad mes šaunios moterys susitvarkome su tokiu darbo krūviu. Fainuolis.

Komentarų nėra: