«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

sekmadienis, sausio 13, 2013

sausio 13- ji

Ir vėl nenuėjau nei prie parlamento, nei prie LRT...
Dabar net sunku suprasti, kaip aš būdama tokia namisėda tada atsidūriau sausio 12 prie parlamento. Išmokėjo atlyginimą, apsipirkau centriniame gastronome ir nusprendžiau nors vieną naktį prisidėti prie budėjimo, nes tiek žmonių jau buvo, o aš dar ne. Pasirinkau tai akcijai parlamentą...
Turiu to vakaro ir nakties skaidrių, bet jos kažkur sudėtos ir nepervestos į skaitmenį, todėl nufotografavau šios dienos savo miegamojo rajono kiemą. Šerkšnas labai gražus akiai nesimatė taip gražiai kadre, viskas aplink ramu.
Dabar visos diskusijos apie tai, ar aš eičiau ginti Lietuvos ar ne - atrodo beprasmės. Nieko negalima pasverti ar įvertinti atbuline data. Neitum tu, ateitu tavo vaikas. Tada irgi ne visi ėjo, o linksmiausia buvo tai, kad apie parlamentą gyveno žmonės, kurie net šviesą bute bijojo uždegti ir į laiptinę įsileisti pasėdėti, nes visgi buvo žiema ir žmonės ten buvo per naktį. Buvo išimčių, kurios buvo labai pastebimos ir moment panaudotos.
Vienos ukrajiniečių šeimos butas langais žiūrėjo tiesiai parlamento fasado centrą ir šeima buvo draugiška, vėliau ir man ten teko pabūti ir kaip iš ložės stebėti barikadų statymo darbus.
Vaikščiodama aikštėje tarp žmonių sutikau daug pažystamų žmonių, tarp jų ir grupe ukrajiniečių, nes buvo su savo vėliava. Vieną jų aš pažinojau, o tuo metu nuo LRT atėjo pirmieji sužeisti žmonės, ir mama jaunuolio pradėjo visus kviesti pas save išgerti arbatos ir sušilti, viskas buvo iš baimės dėl sūnaus... Kad tik būtų namie.
Jau buvo nužudyti žmonės prie TV bokšto, jau buvo pravažiavę tankai senuoju Žvėryno tiltu ir pasukę paupiu LRT link... Tada maniau, kad mirsiu ir aš, nes stovėjau prie pat tilto, o tankai važiavo dideliu greičiu ir vis bandė kuo giliau padaryti posūkį į parlamento pusę, bet buvo labai daug žmonių... Ir žmonėms nebuvo kur trauktis, priešingai logikai, visi bėgo tankų link.
Labai džiaugiuosi, kad gyvenimas man suteikė galimybę sudalyvauti šiuose istoriniuose įvykiuose, nes tikrai dalyvavo ne visi, miegamieji rajonai miegojo ir net nežinojo, kas darosi centre, nes LRT buvo išjungta.

Komentarų nėra: