«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

trečiadienis, vasario 20, 2008

ar tu turi svajonę?

- nugirdau besikalbančius du žmones ir pati susimąsčiau, o kur mano svajonė? Atrodo kokios čia svajonės, tiesiog etapiniai ar sezoniniai norai, dažnai iš "reikalo", nes norisi metus užbaigti be skolų, per gimtadienį norisi jaukių vaišių su draugais, pavasarį naujų batų, turėti darbą, kurį aš sugebėčiau dirbti ir kad atlygio už jį užtektų kasdieniai ramybei. Bet jeigu visą tai apibendrinus ir pavadinus noru gyventi be skurdo, turėti galimybę pakeliauti, gal tai ir būtų svajonė? Bet tuo klausimu dar reikia medituoti, nes aš įpratusi gyventi šia diena, nors atsimenu, esu sakiusi, kad to nesugebėčiau, tiesiog mano žvilgsnis į priekį dar nesusi kristalizavo, nes manęs laukia pensija, apie kurią aš mažai nutuokiu.
Kas kita jaunimui, kuris trokšta studijų užsienyje, ar pelningo darbo, kuris padėtų užbaigti statytis šeimos namus. Dar yra norinčių gyventi aprūpintą ir ramų gyvenimą, tada jie renkasi Airiją. Gal tą norą rinkčiausi ir aš, bet niekada nenorėjau važiuoti į Airiją...

Komentarų nėra: