«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

šeštadienis, gegužės 09, 2009

Gegužės pradžia

Sulaukiau komentaro Į prieš metus darytą įrašą - Pergalės dienos atgarsiai": "Be `45 geguzės 8(9) nebūtų nei mūsų kovo 11, nei mūsų apskritai".
Taip jau būna. Ir vėl 6.00, iš pirmutinio autobuso proletariatas skuba i darbus. Centre per naktį buvo statomos palapinės ir pakylos, stovi kažkoks laivas... Praeivės komentuoja - "Lietuva ruošiasi sutikti Pergalės dieną".
Patinka man šita diena, kai prie stalų mus pakviečia visos Europos tautos. Na, ne visi stalai būna originalūs ir kai kuriuos atstovauja lietuviškos įmones. Taip aš pamačiau "Irmanto sriubas" atstovaujančias Vengrijai su man labiausiai patinkančia guliašo sriuba, kurią ten pat ir suvalgiau. Jaunikaitis iš šitos įimonės mane jau įsidemėjo ir priėjo paklausti, kas aš esu, gal kokia verslininkė, kad leidžiu sau pietauti restoranuose, t.y. valgyti "Irmanto sriubas". (Valgiau jas tik 3 kartus ir jau gal pasisotinau :).



Kas aš esu? Atsakiau staiga, nieko negalvodama, kad esu išdykaujanti pensininkė, dirbanti Vilniaus centre. Gal staigus atsakymas rodo teisybę, o gal tai atspindi tik tos minutes esmę.
Jau buvo popietė, kai sugrįžau atgal į prospektą is Tajų masažo. Paklausiau, ar jie žino, kad prospektas gaudžia, ne, jie labai norėtų, bet negali palikti darbo, nes klientų eilutė - žmogus po žmogaus, o kainos - maždaug mano atlyginimas = 8 masažai per mėnesį, bet aš sau leidau tai jau trečią kartą ir užsisakiau ketvirtą, po savaites. Labai tikiu, kad tai padės mano kojoms, o po to gausiu dar vieną nemokamą. Labai maloni moteris dirba su mano kojomis, aš jai labai dėkinga.

Tai jos darbo dėka aš galėjau dar kurį laiką pavaikščioti prie stalų. Čia atsitiktinai prisėdęs praeivis gali tapti geriausiu pašnekovu, tiek apie Lietuvos ekonominę padėtį, tiek apie Europos sąjungos ateitį, tiek apie mažąjį biznį. Man mažąjį biznį atstovauja "SalaThai". Tai miniatiūrinė jauki vieta, kur tavo atvykimo momentu visas dėmesys yra skiriamas tik tau. Senamiestyje yra ir daugiau mažų įmonių su maloniai pravertomis durimis, bet dar ne i visas užsukau. Po didžiųjų prekybos centrų labai norisi pabuvoti tokiose vietelėse.
Tiesa, pašnekovas kalbėjo ir apie Pergales dieną, kuri iš tikro buvo vakar.

Komentarų nėra: