«Если мы позволим расчленить Украину, будет ли обеспечена независимость любой из стран?»

Байден на Генассамблее ООН призвал противостоять российской агрессии

antradienis, balandžio 29, 2008

privertė susimąstyti

Pasižiūrėjau filmuką apie Vangą. Ji sako, kad visi turi savo likimą, tik gali pasirinkti, kokiu keliu į jį nueis...

Jau kuris laikas pastebiu, kad mano patiriami gyvenimo įvykiai atkartoja ankstesnius mano lūkesčius ar svajones, bet tokias tolimas tolimas. Pvz. vaikystėje labai norėjau dirbti prie konvejerio, mokykloje net turėjau praktiką televizorių gamykloje, man taip buvo gražu ta technika ant konvejerio ir kanifolijos smilkalai. Bet darbas prie konvejerio taip ir liko "rožine svajone". Manot, kad juokauju, ne. Tiesiog yra tokių žmonių kuriems reikalingas švilpukas darbe. Dabar, kai mano darbinė veikla jau eina į pabaigą, aš vis galvojų, ar tikrai aš pasirinkau trumpiausią kelią į savo gyvenimo tikslą, ar vaikščiojau kilpomis po dykumą? Visą gyvenimą dirbau darbus su neribota darbo diena. Visi aplinkui pavydėdavo, o man norėjosi "rėmelių" ir pagaliau aš juos turiu ir man tai patinka. Galiu padėti dar vieną kryželį...

Pas Vangą atėjo aktorė Demidova pasimokyti, kaip vaidinti aiškiaregę, o Vanga jai ir sako, kad ne tą profesiją ji pasirinko... Taigi, net būdamas sėkmingas tu gali būti ne savo vietoje.

Komentarų nėra: